21 Mayıs 2010 Cuma

WHERE IS THE SUN?

dusunuyorum.. dusunuyorum.. bulamiyorum!
traditional turkish drink!
geri donuyorum! dinlenilen sarkilardan anlam cikarmaya cikarmaya calisiyorum..
cok uzaklardayim..
nerelerdeyim acaba?
bazi insanlar cok zeki olduklarini ve benim cok aptal oldugumu dusunuyor..
saygi duyuyorum!
oysa ki anlayamadiklari bir dilden konusmaktayim mutemadiyen..
anlamalarini beklemiyorum!
yazmam gereken makale?
nerelerdesin?
ben nerelerdeyim?
kilise?
dilek?
i forget pray for the angels, and the angels forget to pray for us...
cok zaman oldu sanirim! her gun biraz daha uzaklasabildigim cok zaman!
anaokulu ogretmeni olmak yerinde bir karar olurdu benim icin! cunku cocuk yapma zamanim gecti bir ara! cohen dinleyip, bukowski okuyup, henry miller'a goz kirpinca cocuk olmuyor! oha! cok sacma! yok oyle bir dunya!
kadim?
ne demek acaba diye dusundugum zamanlar oluyor!
kadim kimdir?
merhaba ben suleyman..
bir tatil beldesi dusunuyorum daha once ziyaret ettigim! yildizlari gormustum! ben gostermistim! ben olmasam yildizlara bakmak kimin aklina gelirdi? beni kim sinirlendirdi? ben nereye kayboldum? otogarda hangi gazeteyi okudum.. aklimdan gitmek uzere her sey.. bazen cok korkuyorum unutmaktan.. bazen de unutmayi her seyden cok istiyorum! bir sarki fisildaniyor kulagima! o sarkiyi duyunca silmeyi kabullenmis, en utanc verici anilarda saklanmis kadar huzunlu oluyorum! aglayasim geliyor! bir kapinin cami kirilmis, mutfaktayim! hepsi hepsi hayat nasil olsa? kavanozda cay ikramlari.. postaneden konusma devri.. ankesorlu telefonda ruya tabirleri.. keskeler.. gecmis zaman pismanliklari! hayaller..
hayal kurmaksizin yasamak gercekten cok sacma bir sey! hayaller infilak etmeden bir mudahale etmek gerek! sabah calan alarmi ertelemem misali erteleniyorlar.. elimde hicbir sey kalmayacak cocuklarima anlatacak! en cok bundan korkuyorum! daha cok cocugumun olmamasindan korkuyorum esasen..
hani cok zeki bir cocuktum ama calismiyordum?

Hiç yorum yok: