10 Mart 2010 Çarşamba

MERHABA!

Ani olarak ortadan kaldirdigim blog ardindan kendimi kotu hissetmedim degil.. Uzun suredir yeni blog dusuncesi kafami mesgul ediyordu zaten ama bir turlu lojistik destek ve zaman bulup kollari sivayamamistim. Gunler, haftalar, aylar gectikten sonra lojistik destek beklemek yerine deneysel calisabilecegimi farkettim saniyorum ki! Acilis yapmak bugune kismet oldu gibi klise bir giris yapmayi hic istemezdim ama yapmis bulundum bir kere!

Blogun adi -bilenler iyi bilir- pek degerli ustad Leonard Cohen'in kitabi olan "Beautiful Losers"dan calintidir. Aklima daha ozgun bir sey gelmedi cunku pek uretken bir donem gecirmiyorum! Bu arada kendisi 2010da dunya turnesine cikiyor ancak Turkiye'ye gelmeyi pek dusunmuyor. Son guncellenen haliyle resmi internet sitesine ulke olarak dahil olmayi basaramadik. Benim hala umudum var! Son derece yogun ve karmakarisik bir yaz programi yapmis olmama ragmen her nerde olursam olayim onu gormeye gelirim. Hatta bir adim daha ileri gidip, en Dogu Avrupa konserine bile gidebilirim! Neden olmasin? Halihazirda gun olur da aramizdan gocup giderse diye biriktirdigim cenaze parasi mevcut. Olmus ve curumeye yuz tutmus bir Cohen gormek yerine sarki soyleyen Cohen gormeyi tercih ediyorum! O'nu hep cok begendim ama su aralar daha bir begeniyorum.. Muntazaman dinliyorum, okuyorum, dusunuyorum.. Gecen seneden daha farkli hissediyorum. Muhtemelen bir sonraki sene de su an hissettigimden daha farkli hissedecegim..

oyle.. boyle.. soyle..
bir, iki, uc..
iyi geceler..



Hiç yorum yok: