22 Mart 2010 Pazartesi

PSY 101

Kisilik bolunmesi yasamakta oldugumu dusunuyorum bu siralar.. Bu blogu neden actigimi da bilemiyor gibiyim! Demin girip baktim da cok "teenage" gorundu gozume! Karizmatik aci ceken kadin primi yapmaya calismakta gibiyim adeta. Oysa ki karizmatik aci cekmeye calisirken hastanelik oldum bir iki defa ben.. Bir yanim bu duruma gulup gecmekteyken bir yanim hala uzulmekte ve sonuc olarak kisiligim bolunmekte.. Daha karizmatik sayilabilecek baska bir maruzatim ise manik depresif durumlarim.. Ancak tip literaturunde kaydedilen vakalarin tersine manik zamanlarim daha uzun surmekte! Acinasi durumlar bunlar aslinda ama neyse..

UFO'dan mektup bekliyorum cogu zaman.. Kendisi bugun bizzat beni kacirdi. Onun da mektup yazasi gelmis bana, ondan oturudur ki adresimi sordu? Bilin bakalim ben ne yaptim? Adresimi vermedim! Cunku adresimin ne oldugunu ben de bilmiyorum! (i feel homeless). En yakin zamanda beni tekrar kacirabilecegini umit etmek suretiyle adresimi ogrenecegimdir.. Mektup islerini cok seviyorum cunku! Beklemek guzel sey..

Yazi arasinda Mihriban Hoca'dan mail geldi kazi ile ilgili.. Resmen gidiyorum agustosun 20sinde! heyecan verici bir durum! Ne yapmak istedigimi bilmezken ozendigim ve asla yapmak icin caba sarfetmedigim seyleri yapiyorum bugunlerde! Hosuma gitmiyor degil! Garip ozguven ve kendine hayranlik durumlari! Narsizm kiyilarinda gezintiye ciktim ama hak etmis hissetmekteyim!

Demin temiz bardak bulamadigim icin kavanozda cay ictim.. Yurt hayati dusundurucu!

Zamanimin cogunu hayal kurarak gecirmekteyim ve bundan dolayi her seye gec kaliyorum! Balkondan atlasam sinafa dusecegim ama ben cilginca hayallere daliyorum mutemadiyen ve yine gec kaliyorum derse! Inanilmaz! Insanlar da sasirmakta bu duruma! Anlam veremiyorlar sanirim! Kurdugum hayallerin bir cogu ise gelecekte olmasi muhtemel senaryolardan ibaret! Her ihtimali dusundugumu saniyorum genelde ancak gercek hayatta karsilastigimda apayri tepkiler veriyorum! "Sana sozler hazirladim" evet, bunu yaptim ama hepsini unutuyorum! Hafiza guclendirici ilaclar cikmis olmali.. Farmakoloji cok gelisti ve benim takip edesim yok hic!

Yazinin konu butunlugu beni benden aldi! Tadinda birakmak lazim..

Hiç yorum yok: