24 Mart 2010 Çarşamba

so long suleyman..

Sen gittin gideli bebek, cok sismanladim! Yanaklarimdan kan damliyormus! Oyle dedi bir iki tanidik..

Geride birakmis oldugum ekonomi vizesinden sonra dusuncelere gark oldum! Cok verimli olmasa da biraz calismistim oysa ki.. Enflasyon hesaplamayi bildigim halde sinavda beceremeyen bir yapim var! Nasil oluyor ben de anlamadim ama sonuc itibariyle aslinda bilmiyormusum demek bu!

Basarili insan hayat akip giderken plan yapabilen insandir kanimca.. (bknz klisenin dibine vurmak) Oyle midir Sevki? Oyledir oyledir.. Bir cok aktiviteye bir anda saldirmis olmanin verdigi yorgunluga bir ay dayanabildim! Amacim sadece hayal kurmaya ayirdigim zamani daha verimli kullanmakti, beceremedim iste! Canim sagolmali bence!

Bursaspor sampiyon!

Jazel bana selam vermedi bu sefer! Organize! Cok bozuldum ama hic belli etmedim! Uzuntuden aglamakli oldum! Neyse ki kendimi tutmayi basardim! Gucsuz kadinlari hic sevmem! Ehah!

Ay sonunda parasiz kalmak ne de fena bir seymis.. Neyse ki yemek yapmayi seven bir insanim! Julyen dogranmis tavuklu makarnam ile insanlarin hafizasindaki yerimi alacak kadar da yetenekliyim! "Yuru be Merve!" .. Insanlarin seni hatirladigi kadar yasarsin Merve.. Ruyalar hatirlanmaya dahil degil demisti Sevki! Ne kadar da dogru soylemis Sevki..

Bu yaziyi da, daha yiyemeden tukenmis persembe gunu Nutella'sina armagan ediyorum o halde..

p.s: Ekonomiden hic haz etmiyorum! Ama iyi bir kamuflaj oldugunu da asla inkar etmiyorum..(bknz: histerik gulucukler)

Hiç yorum yok: