13 Mart 2010 Cumartesi

TEHLIKELI OYUNLAR

Kant okuyan guzel kizlar?
Kant'in yeterince cirkin oldugunu bilseler yine o kadar cok severler mi onu?
Kant okumadan onlara yaklasabilir mi karsi cins?
Sadaka olarak merhamet istenir mi insanlardan?
Insanlarin aptal oldugundan yakinmak bana ne kazandirir peki?
......................................................................................
Oyle bir oyun ki dort farkli insan, dort farkli cikarim yapti! Her birinin cikariminin birbirinden cok farkli olduguna eminim! Cok farkli! Pekiii.. Soyle bakalim Guzel Sey, beni farkli kilan sey ne?
Ben farkli hissetmezsem yasadigima inanmiyorum da! Inanmak icimden gelmiyor. Istesem de yapamiyorum! Farkli olduguma inanmak beni guzellestiriyor, farkedebiliyorum! Gunler eksildikce cirkinlesiyorum! Zaman bana karsi isliyor ve buyumek beni en sarsan hastalik olarak nefsi tibbiye terminolojimdeki yerini korumakta! Fazlaca korkuyorum buyumekten ve buyudukce buyuyorum! Kufur gibi! Birileri benimle dalga geciyor gibi.. Kusura bakmayin ama yemezler! Bir insan buyume surecini durdurabilir cunku!
.........................................................................................
Buyumek korkulu ruyam oldugundan, beni kurtarabilecek tek kisinin Peter Pan olduguna inandigimdan usenmeden mektup bile yazdim ona..Cevap gelmedi takdir edersiniz ki.. Nedeni zarfin adres bolumune "Varolmayan Ulke" yazmis olmam olabilir mi? Kesinlikle olabilir..
............................................................................................
Bir insan mutlu olsun diye "cay koymaya gidiyorum" diyerek mutfaga girmek ve ortaliga sacilmis bir dolu bulasigi yikamak.. Mutlu etmek istedigim insanin bu sirada salonda uyuya kalmis olmasi ve ellerim sabunlu bir sekilde salona gidip onun dunyanin en tatli uyku halindeki hal ve tavirlarini izlemek bir sure.. Tek beklentimin biraz erotik bir kucaklama ve bulasik yorgunlugumun uzerine kisacik bir uyku olmasi! Ama benim etrafimda hic yikanacak bulasik olmamasi!
.........................................................................................
Hala kendimi birileri tarafindan izleniyormus gibi hissediyorum ki kuvvetle muhtemel izleniyorum da! Ama izlemesini istedigim kisi tarafindan izlenmedigim de bir gercek! Bu sacma duygular gececek mi Naciye Teyze? Kendimi kurtarabilecek miyim haydutlarin elinden?
............................................................................................
Bir seyi iyi bitermenin, bir seye baslamaktan daha onemli oldugu gercegini kimden duyduk bugune kadar? Ben kimseden duymadim! Ama salincak sallanirken idrak edebildim! Uzerinde dusundum yeterince ve soyleyene hak verdim! Bir seyi iyi bitirmek, bir seye baslamaktan cok daha onemli!
..................................................................................
Ozume donmeye calistikca buyumem beni cok yoruyor... Uzuyor! Ofkeleniyorum! En iyisi artik uyumak...

Hiç yorum yok: