17 Ekim 2010 Pazar

i believe in you, you believe in me.


Atesogullari.

Akcaabat.

Bilir misiniz?


Gecenin bir vakti otobusteyiz. Hep birlikte. O kadar sacma bir kalabalik var ki para verme zahmetinde bulunmadim. Akil var, mantik var. Degil mi? Ayakta durup, aynaya yapisip para verecek halim yok. Bir de cok afedersiniz normalde Besitas'tan minubus caddesi yapan otobus ebesinin nikahina da ugruyor gecenin bir vakti. Mesela Anadolu yakasinda oturan sahsiyetli biri olarak gece bir sularinda Mecidiyekoy, Uskudar, Baglarbasi ve Kadikoy'u farkli bir gozle gorme firsati buldum. Cok sansliyim bence.


Her ne ise. Bir miktar ilerlemeden sonra nakit para kismi ile ugrasan amcanin gorus mesafesine girmeyi basardim. Biraz tedrgin, biraz uykulu. "Hala parayi alamadik" bakislarina cevaben "mac kac kac bitti?" diye sormayi ihmal etmedim. Olur ya ortam yumusar diye.

3-1. Yok mu arttiran?

3-2 Besiktas yenildi.

Yikildim. Kafami egdim. Aslinda yeniden dogdum.

"Besiktasli misin?"

" Evet ama siz Trabzonsporlu musunuz?"

"Evliya misin? Nereden bildin?"

"Bilirim, cunku ben de fahri Trabzonsporluyum."

"Ama neden?"

"Cunku Karadeniz kulturunu seviyorum." (yuzeysellik ve yalancilik tavan yapmis sanki)

"Ben Atesogullari'ndan Serdar."

"Akcaabatli misiniz?"

"peki bunu nerden bildin?" (saskinlik)

"Anlasiliyor iste." (para vermek istemiyorum)

"Sen nerelisin peki?"

"Biz Arnavutluk gocmeniyiz aslinda."

"Evet, anladim gozlerinin seklinden. Anlamli bakiyorsun."

"Bize her yer Trabzon. Biliyor musunuz, Ben Trabzon'da oynanan Liverpool macina gittim.(yalan soyluyorum ama ben de inaniyorum,)"

"Vay be! Ben gidemedim, sen gittin demek. Hakikatli taraftarsin demek ki."

" Aa! Ne demek? Atkim, sapkam ve formam bile var benim! (Sapka disindakiler yalan)"



"Hocam; kalkar misin oradan? Abla ayakta. yakisiyor mu Akcaabatli'ya? Lutfen. Aa. Hadi..."


"Cok tesekkur ederim, gerek yoktu."

"Olur mu hic? O zaten inecek birazdan."


Uyku.


"Iyi geceler, kolay gelsin size!"

"Iyi geceler!"

"Trabzon sampiyon bu sene, Son mac fener olsa da Bagdat Caddesinde kutlasak.."

"Sampanyalar patlar, insallah karsilasiriz.."


Yola para vermemek, yolda trabzonspor'u dusunmek, eve donmeden kisa bir tur guzeldir her zaman... Bir de kurgu biraz.


Hiç yorum yok: