11 Ekim 2010 Pazartesi

i got plenty of nothing.

Exit Music.

Iki insanin iletisimi cok kolay olmayan bir sey bana kalirsa. Konus. Konussun. Konus. Sussun. Sus. Kabul etsin. Kabul et. Kabul etsin. Sus. Sussun. Konus. Sussun ve benzeri varyasyonlar. Zor. Neden kolay olsun ki? Bunca karsilikli diyalogdan sonra, bir de karsindakinin varligina tam olarak inanman gereken surec basliyor. Inanma sureci ve kizginlik cok paralel gitmiyor mu? Karsindaki kisi kizinca varligini ispat ediyor gibi sanki. Buradayim ve kizabiliyorum. Bundan dolayi inatla kizdirmak. kizmak, varligini ispat. Rahat bir nefes ardindan, tam karsindakinin varligina inanmisken kizginliktan buharlasip, ucup gitmesi. Gitmesen olmaz mi? Kizmis olabilirsin ama gitme iste. Niye gidiyorsun. Gercekliginle konusmak hos olurdu cunku. Bence bizden oncekiler yeterince iyi beslenmedi ya da tum doktorlarin kacirdigi ama bir jenerasyonu butunden etkileyen genetik bir hastaliga maruz kaldik ,biz cocuklar. Benim cevremde kotu insan var. Kotuden ziyade iletisime musait olmayan desem kimse uzulmez sanirim. Zaten kendi kendime yaziyorum surada. Ne olacak yani. Ben. Sen .Biz. Siz. Onlar. Ben biraz pesimistim. Bir suru yanlis insan nedeniyle yeterince eglenceli bir hayat yasayamiyorsam, kizarim mesela. Buharlasir giderim. Demeyi cok isterdim ama yasiyoruz begenmediklerimizle. Biraz da kendimizle. Kendimi de cok begenmiyorum ama begendigim taraflarim var. Mesela iyi severim. Yemek uzeri oksayanlarin en hayirlisiyim, Ac karnina oksamaya gelince, beceremiyorum. Allah insani aclikla terbiye etmesin lutfen. Zor is.

Kader.

Sirat koprusudur, gecmeye gelmez. Donusu yok. Sicarsin. Tam sicarsin hem de. Feristah'i gelse yardim edemez. Gozler kapansin, bir sigara yakilsin uzerine. Bunye bu sonuc itibariyle. Bir yerden sonra kaldirmaz. Ilaclarini al da, don evine.

...............................................................................................................................................

-Tumbling Tumbleweeds-

See them tumbling down,

Pledging their love to the ground!

Lonely, but free,

I'll be found,

Drifting along with the tumbling tumbleweeds . . .

Cares of the past are behind,

Nowhere to go, but I'll find,

Just where the trail will wind,

Drifting along with the tumblin' tumbleweeds . . .

I know when night is gone,

That a new world's born at dawn!

I'll keep rolling along,

Deep in my heart as a song,

Here on the range I belong,

Drifting along with the tumbling tumbleweeds . . .

( Tumbleweeds, tumbleweeds!

See them tumbling down,

Pledging their love to the ground! )

Lonely, but free, I'll be found,

Drifting along with the tumblin' tumbleweeds . . .

I know ( I Know! ) when night is gone ( hmmm . . . )

That a new world's born at dawn!

I'll keep rolling along,

Deep in my heart as a song,

Here on the range I belong,

( Drifting along with the tumbling tumbleweeds . . . )

Drifting along with the tumblin' tumbleweeds . . .

( Tumbleweeds, tumbleweeds . . . )

Tumble . . . weeds . . .

Hiç yorum yok: