2 Ekim 2010 Cumartesi

OPEN THE DOOR! OR CLOSE!


sadece 3 sigaram var yazi yazmak icin. birini yaktim.

sozum meclisten disari, cok ozur dilerim.

pek saygideger sayin bukowski,

sizinle sevismek istemem.

bir bira ismarlasam benimle konusur musunuz?

biraz ihtiyacim var sanirim.

okudugum kitaplarinizdan kaliteli sikici oldugunuzu anlamadim ben.

yatakta hissederek varoldugunuzu dusundum.

beni dinler misiniz?

bir siir okusaniz keske..

o zaman bir yer gelecektir ve istemeseniz de hissedeceksinizdir.

bir oda dusnun mesela, yukaridan izlenen,

sakince izleniyor ve her sey yolunda mesela,

sonra bir hareket geliyor ve tanriya goz kirpiyorsunuz bilmeden.

tanri kapilari carpiyor arkanizdan.

ne zaman tanri'ya bakiyoruz?

onay bekledigimiz zamanlar?

yanlislar icin af diledigimiz zamanlar?

tanri bizi hep izliyor oysa..

bir kere de iyi bir sey yaptigimizda baksak?

ne olurdu baksak?

sayin bukowski,

beni becermenizi istemiyorum. sadece benimle konusun!

bana bir seyler soyleyin.

benim anlattigim kutsalliga kulak verin.

eminim sizin de isinize yarar.

ama ne yazik ki oldunuz.

neden oldunuz?

keske bana bakip bir seyler soyleseniz simdi.

cunku bu durum fazlasiyla garip bence.

her neyse.

ben kendimi aciz hissettim biraz. ama gecti.

bu gercegi degistirmeye kimsenin gucu yetmeyecek sanirim.

agladigimi gorenler olmadi degil cunku.

o insanlar olmedikce ben zavalli bir kadin olacagim.

sayin bukowski?

beni bir miktar dinlemeniz mumkun mu?

ben su an sarkilarin icine kacmak istiyorum.

mesela "romeo is bleeding".. olabilir.

ama neden romeo?

juliet olsa daha uygun olabilir.

ben her zamanki gibi kacmak istiyorum.

kadikoy'den bir daha asla gecmek istemiyorum, cunku ne kadar zavalli oldugumu en iyi o gordu.

kadikoy alt metinli insanlardan uzak durmak istiyorum cunku bence cok iyi anliyorlar beni.

sayin bukowski?

biraz daha biraniz varsa, size keyifle eslik ederim ama sizinle yatmam. cunku beni dinlemelisiniz.

ben cok uzgunum diyorsam, gercekten uzgunumdur cunku.

bence bono isimli sahisla yakin bir munasebetiniz yok.

bence o herkesle cok sig muhabbeti olan bir adam. butun biyografilerde azicik konusur. utanmasa edith piaf'in biyografisinde konusacakti. neyse ki yasi tutmuyordu.

onu siktir edin de, benimle biraz konusmak ister misiniz? size anlatmak istedigim birkac sey var?

Hiç yorum yok: